Wat doen wij

We begeleiden, ontzorgen, sturen eventueel bij en maken u als ondernemer écht wijzer.

wat doen we adminstratie van kessel aalsmeerWe richten ons op uw totale onderneming. We kijken naar de cijfers, maar uiteraard ook naar de wereld achter de cijfers. Als ondernemers onder elkaar zorgen we samen met u voor een gezonde financiële huishouding en een goede bedrijfsstructuur.

Zowel voor startende en kleine ondernemingen als middelgrote organisaties zijn bij ons van harte welkom. In welke fase uw bedrijf zich ook bevindt: wij staan voor u klaar, met raad en daad.

Onze werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Inrichten en verzorgen van financiële administraties;
  • Administratieve ondersteuning;
  • Samenstellen van jaarrekeningen;
  • Opstellen managementrapportages en overige tussentijdse overzichten;
  • Inkomsten-, vennootschaps- en omzetbelasting;
  • (her)structurering van ondernemingen;
  • Loonbelasting en sociale verzekeringen;
  • Successie- en schenkingsrecht;
  • Begrotingen;
  • Algemene bedrijfsadvisering;
  • Adviseren bij financieringen;
  • Liquiditeitsplanningen en prognoses;
  • Adviseren bij fusies en overnames;
  • Adviseren bij opvolging;
  • Advisering met betrekking tot rechtsvormen;
  • Salarisadministratie;

Voor dienstverlening buiten de grenzen van onze deskundigheid schakelen wij specialisten in. Ons netwerk bestaat onder meer uit adviseurs op de het gebied van belastingen, pensioenen, andere oudedagsvoorzieningen, subsidies, juridische dienstverlening etc.